אודות

"ירושלמית" נולדה מתוך אהבה גדולה לירושלים. ביקשנו את טובי המדריכים, מספרי הסיפורים והחוויות הקולינריות כדי ליצור רגעים ירושלמים קסומים, ולטוות יחד אירועים מיוחדים בשבילכם.
אם אתם מעונינים באירוע לא שגרתי, אירוע חברה, יום הולדת או יום גיבוש מרגש ומיוחד, נשמח לעשות אותו בירושלמית. יחד נוכל ליצור את התוכנית המושלמת עבורכם: סיורים חוויתיים, הפקות תוכן מיוחדות, סדנאות, וכמובן – קולינריה משובחת. את  כל זה נעשה כמו שאנחנו יודעים: במקצועיות, יצירתיות ועם הרבה אהבה.

הצוות שלנו
יעל חזי - נפתלי
יעל חזי- נפתלי, 32. גילוי נאות: אני לא ירושלמית. הגעתי למועדון הסגור הזה לגמרי במקרה. תכננתי להישאר קיץ, אבל עשור עבר ואיתו קורס מורי דרך, שניים וחצי תארים, נישואין ושני כלבים- ואני עוד פה. לא דור שמיני בעיר, לא עושה אבועגלה ומאמינה שחתול זו חיה שקיימת גם בזכר. אבל מאוהבת בבלאגן של העיר הזו וחושבת שהיא משו- משו שאין לתאר, ונראה לי שזו הסיבה שכל כך כיף לטייל איתי בירושלים.
דניאל גיל
דניאל גיל, 31 נשוי ואבא לארייה, גר בירושלים הוא מורה דרך מוסמך בנוסף למדריך בית של עיר דוד ומנהרות הכותל.מדריך בירושלים ב8 שנים האחרונות ואוהב את העבודה שלו.נהנה להביא לאנשים את ירושלים מהזווית שלו, על כל גווניה, עם הסיפורים, הנופים ופרטים הקטנים, עם חיוך והרבה האהבה.
רעות אודם
מתמחה בהדרכה בירושלים
מתמחה בהדרכה בירושלים כבר למעלה מעשר שנים, מדריכה קורסים והשתלמויות להכשרת מדריכים, מכירה כל פינה בעיר, תושבת העיר העתיקה, רעיה ואם לארבעה..
דורית גרייבר
מורת דרך מוסמכת בעלת 18 שנות ניסיון בהדרכה
מורת דרך מוסמכת בעלת 15 שנות ניסיון בהדרכה בכל הארץ ובירושלים,מקימה ומנהלת את "ירושלמית", שותפה בכתיבת הספר "ירושלים אלבום יצירה", מדריכה מוסמכת מטעם מוזיאון יד ושם,חיה ונושמת בירושלמית, מתגוררת בעיר ואם לארבעה.
יוני אברמוביץ
מורה דרך נפלא ובעל ניסיון של כ 10 שנים, מתמחה בסיורי היסטוריה, סיורים קולינרים ועוד. ירושלמי שרוף, נשוי לעירית, אב גאה לשני כלבים ופעיל בעמותה לשיקום וחילוץ כלבים מסוכנים.
תמר הירדני
מורת דרך מוסמכת ומספרת סיפורים
מורת דרך מוסמכת ומספרת סיפורים, מדריכה וותיקה ביד בן צבי, המתמחה בעיקר בירושלים,פרסמה שלושה ספרים בתחום ידיעת הארץ לילדים ובני נוער: "סיפור על המקום" ,"שיר על הדרך" ו"ירושלים שליי,מתגוררת בירושלים ,אם לחמישה ומקסימה אמיתית.
שמחה בלנגס-שפירא
מדריכה ומנחה
מדריכה ומנחה בתחום הטיולים והסיורים מזה 10 שנים. עבדה במגוון תפקידים בגופי סיור ביניהם יד יצחק בן צבי ומרכז הסיורים של 'ראשית ירושלים'. כתבה ובנתה תוכניות חינוכיות וסדנאות לגופי הדרכה חינוכית ולמוזיאונים.
בעלת תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן.
נשואה, גרה בירושלים ואם לתאומות מתוקות
מתמחה בסיורי שכונות חרדיות , מלכת סיורי המשפחות
חיים כהן
מורה דרך מוסמך וארכיאולוג
מורה דרך מוסמך וארכיאולוג, אוהב את הארץ, את ירושלים ומת על העבודה. מדריך ברחבי העיר סיורי עומק מתובלים בהומור ונגיעה אישית. כל סיור בירושלים איתו הוא חוויה מיוחדת, מדריך בעברית ובאגלית, גר בנוקדים ואב לשלושה.
אסף סלומון
מדריך VIP
נשוי לאסתי ואבא לכרם ולניצן. גר בירושלים אוהב ולומד אותה כל יום מחדש מבעד להדרכות והמפגש עם האנשים. בעל תואר בהיסטוריה של עם ישראל וארכיאולוגיה וניסיון בעבודה עם קהלים מגוונים, קבוצות וסיורים ייחודים באנגלית ועברית, ניסיון רב בהדרכת אפיפיורים…
​נדב דורי
מורה דרך מוסמך
נדב דורי בן 31, ירושלמי בכל רמ"ח אברי וכן עדיין אומר מאתיים. ירושלים בעבורי היא בית. ירושלים בעבורי היא יותר ממקצוע היא אהבה גדולה. מורה דרך מוסמך עם 8 שנות וותק בתחום ההדרכה בוגר תואר ראשון ללימודי ארץ ישראל מאוניברסיטת חיפה. אשמח לקחת אתכם איתי למסע מודרך אל ירושלים שלי, דרך השווקים הציבעוניים האנשים הסיפורים והשירים.  מדריך בעברית ובאנגלית.   
חוה שטיין - יוסף
מורת דרך ומדריכה מוסמכת
נשואה לטל, אמא לשלושה חמודים ומורת דרך בנשמה. מדריכה מוסמכת מטעם יד בן-צבי, מוזיאון מגדל דוד והקרן למורשת הכותל ובוגרת של האוניברסיטה העברית בחוגים היסטוריה ותיאטרון. ככזו, נהנית להחיות את הדמויות הנחבאות והאגדות הנעלמות של העיר הכי מסתורית בעולם! מתמחה בסיורי שכונות, תקופת בית ראשון, ובסיורי אווירה מיוחדים של הכנות לשבת.
שלמה צזנה
מורה דרך
שלמה צזנה, בן 48, נשוי ואב לשלושה, מורה דרך ומומחה לירושלים, כתב 4 ספרים על העיר, עבד במשך 25 שנים כעיתונאי שסיקר את ירושלים על כל היבטיה. אחד הסיורים הוא בעקבות ספרו "חקוק באבן" אודות סמלים, סימנים וכתובות באבנים ברחבי ירושלים. מתמחה בסיורים בקריית הממשלה ומשלב מניסיונו האישי במסדרונות הכנסת.

 
ארז ברטמן
מורה דרך מוסמך
ארז ברטמן, נשוי ואב לשלושה. גר בראש צורים, גוש עציון. בעל תואר שני בלימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה בבר אילן. מורה דרך מוסמך. בעל ותק של 15 שנות הדרכה בירושלים. נגוע בסינדרום ירושלים מובהק :) מתרגש מכל גילוי ארכיאולוגי. נהנה לחשוף למסיירים פינות קסומות בארצינו הקטנטונת והיפה. אוהב את המקצוע, ובחור כארז!
רוצים לצאת לסיור או יום גיבוש בירושלים?
אל תסתבכו! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת הצעת מחיר בדוא"ל, אנו לא שולחים מיילים תפוצתיים :)
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
אחזור אליכם בקרוב.
המליצו עלינו
יצאנו ליום גיבוש של משרדנו בירושלים (כ-20 עובדים) בינואר 20, מהרגע הראשון ועד האחרון החוויה הייתה מעולה - האישיות הנעימה והסוחפת של דורית, התכנון המצוין והעצמאי (מינימום מעורבות מצדי) והתוכן הייחודי והמרתק בסיור. ביקרנו בשוק מחנה יהודה ובעיר העתיקה, סיימנו במסעדה מעולה בדרך יפו. כל העובדים היו מאוד מרוצים מהתכנון של היום, האווירה וגם מהיכרות עם צדדים שטרם הכרנו בירושלים היפה. מאוד מאוד ממליצים על הסיור, דורית תודה רבה!
רועי. רועי
לכבוד
ירושלמית סיורי חוויה/הפקות תוכן
עבור דורית גרייבר
 
הנדון: הדרכת סיור מקצועי וגיבוש חברתי בירושלים בתאריך 26/03/19
 
ברצוננו להודות לך באופן אישי על הטיול הנפלא שתכננת עבורנו. 
הסיור הקולינרי בשוק מחנה יהודה נחל הצלחה מרובה ענה על כל הציפיות ואף מעבר לכך... משם המשכנו לסיור מקסים בעיר העתיקה: הביקור בכנסיית הקבר, הביקור המרתק בחנות הבדים הוותיקה והסיפורים המרתקים שלך. 
הייתה אווירה נהדרת לאורך כל שעות היום.
אנשינו נהנו מאוד ממך באופן אישי ואף מהמדריכים הנהדרים, דניאל ויוני, שליוו והדריכו אותנו גם כן.
לסיכום, היה יום גיבוש מוצלח ביותר!
 
תודה רבה,
ינאי קרן
בשם עובדי מנהל הנדסה
עיריית חיפה
. ינאי קרן
העיר העתיקה בירושלים
החבר'ה חזרו נפעמים! תודה רבה, שירי,  cadence. חברת Cadence
רק שתדעי שכל השבוע מדברים על הטיול.. הייתם נפלאים.
גלית פרץ - "גוגל ישראל". גוגל ישראל
היי דורית! תודה על הסיור החוויתי שערכת לנו בשוק מחנה יהודה.
התגובות היו נהדרות !
תודה על הידע, ההתמצאות והאנרגיות הטובות שאת מביאה.. ארזה - משאבי אנוש, רשת קראוון פלאזה
תודה לנדב המדריך על הסיור המעניין והמרתק, הוא היה קשוב לאורחים וענה על השאלות וסיפק הסברים מעניינים
תודה לציון הנהג שהוביל אותנו בבטחה לאורך כל הדרך,
ותודה גם לך על הארגון והמענה הזריז וטוב לכל שאלותינו
ניפגש בסיור הבא
בברכה.. פני
ברצוננו להודות לך באופן אישי על הטיול הנפלא אליו יצאנו דרך חברתך. אנו רוצים להביע את תודתנו האישית על היחס הנהדר שקיבלנו ממך ועל מאמצייך להעניק לנו יחס מיוחד אותו הרגשנו כל הטיול. הארגון, הביצוע, המקצועיות, הידע והשליטה בחומר, החשיבה על הפרטים הקטנים והדאגה לכל חברי הקבוצה היו יוצאים מן הכלל, והכל בחן ובנעם. העובדים לא מפסיקים לשבח... אשמח מאד להמליץ לחברים וכן להמשיך להיות בקשר ולארגן יחד טיולים נוספים.
בברכה, הדר צחור - רכזת גיוס ומש"א. סומוטו ישראל בע"מ
ביום חמישי האחרון טיילנו בסמטאות וצפינו מגגות העיר העתיקה על ירושלים.
היה לנו מדריך מושלם: חיים כהן (אמרתם חמוד? המעטתם בערכו), נהנינו מכל רגע ורגע ויכולנו להמשיך לטייל איתו עוד שעות!!!
הידע העצום שיש לו ויכולת ההעברה המרתקת ראויים להערכה רבה.
על כך רציתי להודות בשם הצוות שלי.
מיכל קרייטר - בית חולים הרצוג.. בית חולים הרצוג
כשחשבתי על יום גיבוש חשבתי על ירושלים.
כשחשבתי על ירושלים, רציתי משהו שונה, אחר, לא הטיול הירושלמי הרגיל.
מהרגע הראשון שדיברנו הבנת אותי לגמרי, ויחד תפרנו את היום המושלם בשבילנו.
ראינו את ירושלים בצורה קצת שונה ואחרת, עם הסיפורים המיוחדים שלא שומעים בדרך כלל, עם הריחות והטעמים והמראות הירושלמים המדהימים. היה יום נעים, מגבש ומהנה ועל זה אנחנו מודים לך מאד.
ואת דורית! יפה, נעימה ומקסימה, העברת לנו את היום בכיף גדול ובנועם.
תודות מעומק הלב על חוויה מהנה ומיוחדת.
מירב בר-טל יפת - מנהלת המשרד "רמות" אוניברסיטת תל אביב. אוניברסיטת תל אביב "רמות"
דורית וצוות ירושלמית!!!
חפש את המטמון היה מושלם מושלם מושלם, כולם ממש נהנו וכבר המלצנו למספר לקוחות שלנו.
המון תודה על הכל!
יובל שכטר - משרד עורכי דין.. h-f & co. law offices
דורית מקסימה ואדיבה. בהתראה יחסית קצרה קיבלה 3 אורחים מכובדים מאד, מהודו ומסין. ביקשנו חוויה ארצישראלית וקיבלנו הרבה מעבר. האורחים נהנו, שאלו ואף עצרו והתפללו והכל זרם, ללא לחץ כלל, ההיפך. ממליצה בחום לאירוח VIP.. קסטרו
סיורים מגניבים בירושלים
בהתחלה דאגתי מה חבר’ה צעירים מתל אביב יחפשו בירושלים? אבל בזכות דורית הכל היה כיף וזורם. היינו קבוצה של 40 עובדים ודורית היתה מדהימה, אין אחד שלא נכבש בקסמיה. עניינית, קלילה, נעימה. היום היה מעולה מא׳ ועד ת׳. גם כשהיה חם הציעה פעילויות אחרות ככה שכולם יהנו. העובדים לא הפסיקו להודות ולשבח. אסכם שזה היה יום גיבוש מוצלח! ממליצה בחום!
הילה גדעוני חברת walla. הילה גדעוני
חורף ירושלמי
החורף הירושלמי כבר הגיע ואנו מזמינים אתכם לסיור שיחמם לכם את הלב וישאיר לכם טעם מיוחד שלא עובר לעולם.
קיץ חם בירושלים
הקיץ הגיע לירושלים ואתם מוזמנים למגוון פעילויות מהנות ומגניבות לכל המשפחה.
סתיו
הסתיו הירושלמי נותן לכם הזדמנות להינות מסיורים רגליים ומהנים רגע לפני שמתחיל להיות קר.
אביב הגיע
אביב הגיע לעיר הקודש ואתם מוזמנים למגוון פעילויות מהנות במיוחד, סיורים, ימי כיף וימי גיבוש.